مقالات

معرفی برخی از معادن سنگ غرب کشور

در این مقاله شما را با معادن سنگ غرب کشور آشنا می کنیم. ایران از جمله کشورهایی است که در معدن بسیار غنی بوده و انواع معادن با مواد متنوع را در دل خود جای داده است. در یونیک سنگ، فقط معادنی که در حوضه کاری ما باشند را به شما معرفی می کنیم.

مهمترین همکاران ما از معادن سنگ غرب کشور

 استان لرستان

معادن غرب کشور - لرستان

استان لرستان دارای 17 معدن سنگ چینی می باشد. که 2 عدد از معروف ترین آن ها سنگ چینی سفید ازنا و سنگ چینی سفید الیگودرز می باشد. مقالات آن ها را قبلا برای شما نوشتیم. برای آگاهی بیشتر روی اسامی این سنگ ها کلیک کنید. کارخانه یونیک سنگ هر دو این سنگ ها به صورت اسلب در اندازه های مختلف موجود می باشد.

 استان کردستان:

سفر به معادن کشور

یکی دیگر از معادن غرب کشور در استان کردستان قرار دارد. این معدن در نزدیکی شهر قروه واقع شده است. نوع سنگ سنگ موجود در این معدن سنگ چینی سفید سایمان می باشد. در مقاله سنگ چینی سفید سایمان نیز به طور مفصل برای شما خصوصیات این نوع سنگ را توضیح دادیم. یکی دیگر از معادنی که در نزدیکی این شهر قرار دارد، معدن سنگ مرمریت قروه می باشد.

آذربایجان غربی:

سفر به معادن کشور

آذربایجان غربی نیز استان بسیار ثروت مندی در زمینه معادن سنگ می باشد. معروف ترین معدن سنگ در این استان معدن سنگ مشکی ماکو می باشد.که این معدن در نزدیکی شهر ماکو در نزدیکی مرز ترکیه و ایران قرار دارد. در مورد این سنگ نیز مقاله ای در سایت سنگ بری یونیک موجود است. می توانید با مراجعه به این مقاله در مورد خصوصیات این سنگ بیشتر بدانید.

 استان یزد:

معدن سنگ پرشین پورتورو در استان یزد قرار دارد. این نوع سنگ اکثرا به صورت اسلب استفاده می شود. و کاربرد آن بیش تر در قسمت نما می باشد.

معادن سنگ خراسان رضوی

از یزد عبور می کنیم و به سمت استان خراسان رضوی میرویم که معدن دو سنگ بسیار زیبا را در خود جای داده است.

  •  سنگ چینی توییلایت:

این معدن در نزدیکی شهر شاندیز از توابع شهر مشهد قرار دارد. زیبایی چشم گیر و منحصر به فرد این سنگ باعث شده تا خواهان زیادی داشته باشد.در خصوص این سنگ با کلیک بر روی سنگ اسلب توییلایت بیشتر مطالعه کنید.

سفر به معادن کشور

  • سنگ مرمر پرتقالی:

یکی از کمیاب ترین نوع سنگ های مرمر در جهان می باشد. معدن این سنگ در خراسان رضوی واقع شده است. که از ویژگی های آن می توان به رنگ و بافت و مقاومت و استحکام این سنگ اشاره کرد.

همکاران ما در کارخانه سنگ بری یونیک  بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند. یکی از خدمات ما پشتیبانی دائم و همیشگی برای خریداران و مشاوره به مشتریان جدید به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد جهت خرید سنگ مرمر مورد نظر خود با مشاورین وبسایت یونیک تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت آگاهی از اخبار بیشتر صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *