مقالات

مشاوره رایگان انتخاب سنگ

سلام ! با یکی دیگر از مقالات سنگبری یونیک در خدمت شما هستیم اما این بار با یک شکل دیگر. تا به حال سنگ اسلب ها را به شما معرفی کردیم. اما در این مقاله می خواهیم به شما در زمینه انتخاب اسلب ساختمان خودتان، کمک بدهیم. در این مقاله ما برای مکان های خاصی از ساختمان همچون:

  • اسلب های مناسب در کف ساختمان ها
  • سنگ اسلب برای دیوار ها
  • سنگ مناسب نماهای بیرونی
  • اسلب مناسب مستر ها

شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین اسلب را انتخاب کنید. همچنین شما را راهنمایی می کنیم تا با توجه به آب و هوای منطقه خودتان اسلب مناسب انتخاب کنید. این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

انتخاب اسلب ساختمان – کف کفپوش

یکی از مواردی که انتخاب سنگ برای آن بسیار سخت و چالش پذیر است. ما باید سنگی انتخاب کنیم که چند ویژگی داشته باشد:

  1. در برابر فرسایش مقاوم باشد
  2. به صورت بوک مچ و فور مچ بتوانیم از آن استفاده کنیم
  3. در برابر ضربه و جذب آب تا حد بسیار زیادی مقاوم باشد
  4. به بهترین شکل ممکن فراوری شده باشد.

با توجه به موارد بالا اکنون می خواهیم تا چند نوع از سنگ ها را انتخاب کنیم.انواع سنگی که با توجه به موارد بالا می توانیم انتخاب کنیم عبارتند از:

  1. سنگ اسلب چینی
  2. سنگ اسلب مرمریت
  3. اسلب سنگ مرمر
  4. تراورتن
  5. تراونیکس

سنگ اسلب های چینی

سنگ اسلب های چینی نه تنها در زمینه کف پوش ها بلکه در همه زمینه ها قابل استفاده هستد. از این رو به سنگ چینی (کریستالی) سنگ همه کاره نیز گفته می شود. چند نمونه از سنگ های چینی عبارتند از:

قیمت

همچنین دیگر سنگ هایی در این زمینه وجود دارند که در مقالات بعد می توانید آن ها را بخوانید.

سنگ اسلب مرمریت

قیمت سنگ اسلب-مرمریت مشکی ماکو

سنگ اسلب مرمریت برای استفاده در کف بسیار مناسب می باشد. اما در فضای بیرونی ساختمان پیشنهاد می شود که استفاده نکنید. زیرا سنگ های مرمریت با تغییرات آب و هوایی و تابش نور خورشید دچار تغییر رنگ می شوند. البته به کمک فناوری های جدید در زمینه فراوری سنگ ها تا حدود بسیار زیادی می توان جلوی این اتفاق را گرفت.

انتخاب اسلب ساختمان – اسلب سنگ مرمر

این نوع از اسلب ها را می توانید در هر جایی از ساختمان خود استفاده کنید. چه نماهای بیرونی چه نماهای داخلی فرقی ندارد. سنگ مرمر هر نقطه ای از ساختمان زیبایی خود را نمایش می دهد. این سنگ از سال های پیشین تا روز امروز همچنان مورد استفاده می باشد. بسیاری از معماران که در زمینه ی ساختمان های لوکس با نماهای کلاسیک کار می کنند،به این نوع سنگ توجه ویژه ای دارند. برخی از سنگ های مرمر موجود در کارخانه سنگبری یونیک عبارتند از:

قیمت اسلب سنگ

  • مرمر پائیزان
  • اسلب سنگ مرمر پرتقالی
  • سنگ اسلب مرمر آرام

همچنین دیگر سنگ هایی از این نوع نیز در کارخانه سنگبری یونیک وجود دارند که هر کدام یک مقاله اختصاصی دارند.

سنگ اسلب تراورتن

اسلب تراورتن کرمی

یکی از محبوب ترین و بهترین سنگ های موجود در ایران که به وفور یافت می شود سنگ اسلب تراورتن می باشد. اما دقت داشته باشید که این سنگ را درست انتخاب کنیدو حتما از مشاوره رایگان انتخاب سنگ اسلب کارخانه یونیک استفاده کنید.سنگ اسلب تراوتن را بیشتر می توانید در استان مرکزی کشور ایران می باشد. به خصوص شهرستان محلات با بیش از 20 معدن سنگ تراورتن برتری را در این زمینه به خود اختصاص داده است. سنگ های تراورتن اکثرا کرمی بوده ودر سطح آن ها خطوط قهوه ای تیره وجود دارد. یکی از بهترین اسلب سنگ های تراورتن در کارخانه یونیک اسلب تراورتن کرمی می باشد.در تصویر زیر می توانید این اسلب را مشاهده کنید.

انتخاب اسلب ساختمان – اسلب تراونیکس

اسلب سنگ تراونیکس ترنج و مشاوره=

یکی از سنگ هایی است که حتما در انتخاب آن احتیاج به مشاوره دارید. از این جهت که طرح و رنگ های گوناگونی داند و انتخاب میان آن ها بسیار سخت و دشوار می باشد.از این جهت شما می توانید از مشاوره رایگان انتخاب اسلب ساختمان کارخانه سنگبری یونیک،استفاده کنید. اما در خصوص سنگ های تراونیکس باید بگوییم که سنگ های تراونیکس از دو بخش مرمریت و تراورتن تشکیل شده اند.از قسمت های مرمر این سنگ نور رد می شود. این قابلیت سنگ اسلب های تراونیکس باعث می شود تا شما در نورپردازیی ساختمان خود نیز از این ایده های جدید استفاده کنید. یکی از زیبا ترین اسلب های این نوع سنگ،اسلب تراونیکس ترنج می باشد.

در این مقاله به شما مشاوره رایگان انتخاب اسلب ساختمان ارائه کردیم. شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و همکاران ما به صورت کاملاً رایگان در انتخاب سنگ به شما مشاوره دهند. یا اینکه می توانید با انتخاب سنگ مورد نظر خود از صفحه قیمت سنگ با همکاران ما تماس گرفته سنگ مورد نظرخود را به همراه متراژ مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید. در صورت موجودی این سنگ برای شما فرستاده خواهد شد و در صورتی که این سنگ موجود نبود همکاران ما سنگ های مشابه به این سنگ را به شما معرفی می کند. لطفاً جهت آگاهی از آخرین اخبار سایت ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سنگبری یونیک دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *