مقالات

اسلب سنگ مرمر پرتقالی

در مقاله اسلب مرمر سفید و رنگی راجع به این نوع اسلب یک توضیح مختصری خدمت شما ارائه شد. اما ممکن است سوالاتی در مورد این نوع اسلب یعنی اسلب سنگ مرمر پرتقالی برای شما ایجاد شده باشد با ما همرا باشید تا با این اسلب کارخانه یونیک بیشتر آشنا شویم.:

  • اسلب مرمر پرتقالی چیست؟
  • اسلب مرمر پرتقالی در کجا کاربرد دارد؟
  • اسلب مرمر پرتقالی چه ویژگی هایی دارد؟
  • معدن اسلب مرمر پرتقالی کجاست؟

سنگ اسلب مرمر پرتقالی

اسلب سنگ مرمر پرتقالی

این نوع سنگ مرمر یکی از لوکس ترین سنگ های مرمر موجود در جهان می باشد. این نوع سنگ مرمر قابلیت عبور نور از خود را دارد. که این سنگ را به یک سنگ خاص تبدیل می کند.همچنین سنگ مرمر پرتقالی با پس زمینه نارنجی و خطوط سفید در میان پس زمینه به یک سنگ خاص و زیبا تبدیل شده است. این سنگ را بیشتر در پروژه های لوکس می توان دید.که در ادامه راجع به کاربرد های آن صحبت خواهیم کرد.

معدن سنگ مرمر پرتقالی در کدام یک از نقاط کشور وجود دارند؟

سنگ مرمر پرتقالی تا به حال در دو کشور جهان یافت شده .در میان این دو کشور نام کشور عزیزمان ایران در رتبه اول و کشور ایتالیا در رتبه دوم قرار دارد. این رتبه بندی از لحاظ کیفیت انجام شده است. مرغوب ترین سنگ مرمر پرتقالی در کشور ایران در ناحیه خراسان شمالی قرار دارد. بعد از آن می توانیم به معادن دیگری که در استان های مازندران و زنجان قرار دارد اشاره کنیم.

کاربرد

سنگ های مرمر همان طور که میدانید بیشتر برای زیبایی نما استفاده می شوند. اما این نوع سنگ جزء دسته سنگ های گران قیمت به حساب می آید. این نوع اسلب سنگ بیش تر در پروژه های لوکس استفاده می شود. تعدادی از این اربرد ها را بری شما بیان می کنیم.

  • دیوار لابی هتل ها : با یک نور کم زمینه زیبایی به هتل خواهد داد
  • میز های پیشخوان در مجتمع های تجاری لوکس
  • تی وی روم
  • دیوار مطب ها
  • سرویس های بهداشتی و حمام ها

ویژگی های سنگ مرمر پرتقالی

از مزایای اسلب مرمر پرتقالی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مقاوم به تغییرات آب و هوایی
  2. بازتاب نور از سطح صاف و براقش
  3. عدم جذب گرد و غبار در این سنگ
  4. قابل شستشو بوده و تمیزکاری آن راحت است
  5. ظاهر پرتقالی رنگ و وجود رگه های رنگی زیبایی خاصی به این سنگ داده است
  6. در برابر صوت و دما عایق خوبی هستند

مرمر پرتقالی

اسلب مرمر پرتقالی یکی از اسلب های خاص در کارخانه یونیک می باشد. این نوع اسلب ویژگی هایی همانند: ساب پذیری بسیار بالا، مقاومت در برابر جذب آب و رنگ زیبا و خیره کننده را داراست.

قیمت سنگ مرمر پرتقالی

قیمت این سنگ نسبت به سنگ های اسلب مرمر دیگر کمتر بوده و به عواملی همچون کیفیت فراوری، ابعاد، ضخامت و نوع سنگ و محل معدن استخراجی آن بستگی دارد.

در این مقاله شما را با این نوع اسلب سنگ آشنا کردیم. برای سفارش این نوع سنگ با توجه به شیوع ویروس کرونا می توانید فقط با گرفتن شماره مشاورین ما خرید خود را انجام دهید.آخرین اخبار ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *