مقالات

صادرات اسلب سنگ

سلام. با یک مقاله دیگر از سایت یونیک سنگ در خدمت شما هستیم. در این مقاله می خواهیم به صادرات اسلب سنگ از کارخانه یونیک استون به سراسر جهان بپردازیم.

دلایل صادرات سنگ از شرکت:

  • چرا باید سنگ اسلب را صادر کنیم؟
  • نحوه صادرات سنگ اسلب چگونه است؟
  • آیا مراحل فراوری سنگ صادراتی با سنگی که مشتریان داخل کشور تهیه می کنند فرق دارد؟
  • مقصد سنگ های صادراتی کارخانه یونیک کجاست؟
  • بیشتر چه اسلب هایی به این کشور ها صادر می کنید؟

مزایای صادرات برای شرکت ها

شرکت ها به دلایل مختلف محصولات و خدمات خود را صادر می کنند. در صورت موفقیت، این نوع کسب و کار باعث گسترش شرکت، افزایش فروش و همچنین ورود به بازار جهانی می شود. شرکت هایی که به بازارهای خارجی صادرات می کنند نیز نسبت به سایر رقبا دانش، تجربه و کشف فناوری های جدید را کسب می کنند. صادرات کالا به خارج از کشور باعث افزایش فعالیت اقتصادی داخلی، اشتغال، تولید و درآمدزایی خواهد شد.

چرا باید سنگ اسلب را صادر کنیم؟

همان طور که در مقالات قبلی گفته شد، اسلب ها قیمت های مختلفی دارند و برخی از آن ها با قیمت بالا عرضه می شوند. در کشور ما به دلیل شرایط اقتصادی که وجود دارد. همه مردم قادر به خرید و استفاده از اسلب ها نیستند. فقط تعدادی از مردم آن هم در برخی جا ها مانند:

  • مجتمع های لوکس تجاری
  • خانه های لوکس
  • هتل ها

و مواردی از این قبیل قادر به استفاده هستند. دلیل دوم ما برای صادرات سنگ اسلب این است که بازار جهانی بسیار گسترده ای دارد. از طریق این کار می توانیم ارزآوری کنیم و به اقتصاد کشور عزیزمان ایران کمک کنیم. دلیل سوم کارخانه یونیک سنگ برای صادرات سنگ اسلب تنوع بسیار بالای محصولات تولیدی در کشور عزیزمان ایران می باشد. و همچنین منابع بسیار قوی کشور باعث شده تا ما به صادرات روی بیاوریم و بازار های خارج از کشور را از دست ندهیم.

نحوه صادرات چگونه است؟

صادرات اسلب

به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ما وجود دارد. صادرات سنگ خود را به صورت غیر مستقیم انجام می دهیم. به این گونه که به یکی از کشور های همسایه مثل امارات یا ترکیه می فرستیم. از آن جا به مقصد های مختلفی فرستاده می شوند.

مقصد اسلب سنگ های صادراتی کارخانه یونیک کدام کشور ها هستند؟

تا همین الان که این مقاله نوشته شده است. مجموعه سنگ بری یونیک به کشور هایی نظیر: انگلیس و دیگر کشور های اروپایی، روسیه ، استرالیا و کشور های حاشیه خلیج فارس به صورت مستقیم و غیر مستقیم سنگ صادر کرده ایم. سنگ های اسلب تولیدی در کاخانه سنگ بری یونیک مقصد مشخصی ندارند. به طور کلی کارخانه سنگ بری یویک به هر کجا که درخواست ها بیشتر بود سنگ ارسال می کند. در حال حاضر بیشترین مشتریان ما در کشور های حوضه خلیج فارس می باشند.

آیا مراحل فراوری سنگ صادراتی با سنگی که مشتریان داخل کشور تهیه می کنند فرق دارد؟

از آن جا که ما بازار هدف این سنگ فراوری شده را نمی دانیم سعی بر آن داریم تا همه را با کیفیت یکسان فراوری و تولید کنیم. اما در بحث فراوری تلورانس ضخامت سنگ ها در داخل کشور از اهمیت  چندانی برخوردار نیست. اما در بحث صادرات این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد. شما باید ضخامت سنگتان مطابق با عددی که اعلام کرده اید باشد.

استاندارد های صادرات

طبق استانداردهای جهانی در حوزه سنگ ها قطر اسلب 20 میلی متر و تلورانس جهانی آن 1mm می باشد.

عرض اسلب ها نباید از استاندارد خارج شود . به طور کلی از اندازه 2.5 در 1.5 نباید کوچک تر باشد.

در مراحل فراوری نباید کیفیت اپوکسی سنگ پایین باشد. چرا که وقتی شما می خواهید به کشور هایی مانند کانادا، استرالیا،چین و کشور های دیگ صادر کنید چندین ماه روی آب می ماند.

کارخانه یونیک همه سنگ های اسلب تولیدی خود را به یک کیفیت تولید کرده و تفاوتی میان سنگ های صادراتی و سنگ های عرضه شده در بازار داخل توسط این کارخانه وجود ندارد.جهت آگاهی بیشتر صفحه رسمی کارخانه ما در اینستاگرام را دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *