مقالات

اسلب سنگ چینی پالساندرو

یکی از خدمات اصلی یونیک ارائه انواع سنگ های چینی می باشد.امروز می خواهیم در مورد یکی دیگر از سنگ های چینی به نام اسلب سنگ چینی پالساندرو توضیحاتی را در قالب سوال و جواب هایی بیان کنیم. این سوالات عبارت اند از:

  • ماهیت سنگ چینی پالساندرو چیست ؟
  • معدن سنگ چینی پالساندرو در چه موقعیتی از کشور قرار دارد؟
  • ویژگی های سنگ اسلب چینی پالساندرو چیست؟
  • کاربردهای این نوع اسلب در چه جاهایی از ساختمان می باشد؟

ماهیت سنگ چینی پالساندرو چیست؟

این سنگ همانطور که گفته شد در دسته بندی سنگهای کریستال یا چینی قرار می‌گیرد. اسلب چینی پالساندرو دارای یک پس زمینه خاکستری روشن می باشد. در این سنگ رگه هایی به صورت موازی و متقاطع از رنگهای سفید ، مشکی و زعفرانی رنگ می باشد. اما وجود این رگه ها بستگی به نوع و سورت این سنگ دارد. سنگ های چینی همیشه مورد توجه معماران را متخصصان سراسر کشور ما یعنی ایران می باشد.

اسلب سنگ چینی پالساندرو

معدن اسلب سنگ چینی پالساندرو در چه جایی قرار دارد؟

معدن سنگ چینی پالساندرو در نزدیکی روستای پاتک واقع شده در جنوب استان کرمان قرار دارد. در سایت سنگ بری یونیک ما به سنگ های موجود در استان کرمان اشاره کردیم . در این استان از هر نوع سنگ یافت می شود.که یکی از مرغوب ترین آن ها سنگ اسلب مجستیک رز می باشد که می توانید آن را از طریق تماس با مشاورین ما خریداری کنید.

ویژگی های سنگ اسلب چینی پالساندرو چیست؟

ویژگی های سنگ های چینی یا کریستال بسیار شبیه به هم می باشد. سنگ اسلب چینی پالساندرو نیز از این قاعده مستثنا نیست. اکنون با هم تعدادی از ویژگی های این سنگ را بررسی می کنیم. این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. جنس کریستالی
  2. نور بیشتری را منعکس می کند.
  3. براق و شفاف است.
  4. از نظر قیمت مناسب تر از بقیه سنگ می باشد.
  5. تراکم بسیار بالا
  6. مقاومت در برابر فشار
  7. استحکام بالا
  8. جذب آب بسیار کم
  9. رنگ جذاب و خاص

دیگر ویژگی هایی که در این مقاله خصوصیات شان نمی گنجد.

کاربردهای این نوع اسلب در چه جاهایی از ساختمان می باشد؟

کاربردهای بسیار سنگهای چینی است که باعث شده همواره مورد توجه معماران قرار گیرند. سنگ اسلب چینی پالساندرو نیز در دسته بندی این سنگ ها قرار میگیرد. پس تفاوت زیادی در کاربرد این سنگ با دیگر سنگ های چینی وجود ندارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

  1. سرویس های بهداشتی و حمام
  2. استفاده به جای کفپوش
  3. نمای بیرونی ساختمان ها
  4. دکورسیون داخلی
  5. راه پله ها
  6. روشویی
  7. سنگ قبر

و دیگر کاربرد هایی که در این مقاله نمیگنجند.

سخن پایانی:

در این مقاله در مورد سنگ اسلب چینی پالساندرو به شما توضیحاتی را ارائه دادیم. در مقالات بعدی بیشتر به سنگ های کریستال یا چینی می‌پردازیم. شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و همکاران ما به صورت کاملاً رایگان در انتخاب سنگ به شما مشاوره دهند. یا اینکه می توانید با انتخاب سنگ مورد نظر خود از صفحه قیمت سنگ با همکاران ما تماس گرفته سنگ مورد نظرخود را به همراه متراژ مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید. در صورت موجودی این سنگ برای شما فرستاده خواهد شد و در صورتی که این سنگ موجود نبود همکاران ما سنگ های مشابه به این سنگ را به شما معرفی می کند. لطفاً جهت آگاهی از آخرین اخبار سایت ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *