مقالات

نمایشگاه سنگ اسلب یونیک استون

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از بخش هایی که تاثیر بسیار زیادی در فروش نهاده را بررسی کنیم. بخش مورد نظر ما امروز نمایشگاه سنگ اسلب در کارخانه یوینک می باشد و در مقاله قبلی که راجع به آشنایی بیشتر با سنگ بری یونیک بود. برای شما بخش های زیادی از کارخانه یونیک سنگ را توضیح دادیم.

 نمایشگاه اسلب یونیک سنگ

همان طور که در مقالات قبلی برای شما توضیح دادیم 2300 متر یعنی بیش از 40 درصد کارخانه یونیک استون را نمایشگاه سنگ اسلب تشکیل داده است. این نمایشگاه  برای خریداران و بازدید کنندگان کارخانه طراحی شده تا اسلب های تولیدی کارخانه را ببینند و سپس تصمیم خود را بگیرند.

نمایشگاه سنگ اسلب کارخانه سنگ بری یونیک استون

اسلب ها به چه صورت در نمایشگاه قرار می گیرند؟

اسلب ها پس از مراحل فراوری و به صورت دور بری شده وارد سالن نمایش می شوند و در E-forms یا فرم های نمایشی چیده می شوند. .اسلب ها به صورت بوک مچ ، فور مچ و در برخی مواقع نیز به صورت سیکس مچ کنار هم قرار می گیرند.این کا باعث راحتی مشتری در انتخاب این نوع سنگ می باشد.دقت داشته باشید که اسلب ها را در اندازه های متفاوتی در نمایشگاه کارخانه سنگ بری یونیک قرار می دهیم.

مشتری چگونه می تواند در مورد اسلبی که می بیند اطلاعات کسب کند؟

ما سه روش در نمایشگاه سنگ اسلب یونیک استون برای ارائه اطلاعات به مشتری ارائه می کنیم که یکی از این روش ها غیر حضوری و توسط وب سایت ما می باشد. دو روش دیگر به صورت حضوری می باشد .

روش اول

به این گونه می باشد که: در برگه های راهنما که در ابتدای ورود شما به نمایشگاه سنگ اسلب تحویل داده شد. در این برگه ها اندازه های مختلف هر نوع اسلب، کاربرد و ویژگی های آن ها را می توانید مطالعه کنید. این فرم ها و برگه ها به دو زبان انگلیسی و فارسی  نوشته شده اند. یک خصوصیت دیگر این فرم ها وجود یک  عکس از هر سنگ به صورت بوک مچ و فورمچ می باشد.

روش دوم

راهنمایی شما توسط مشاورین حضوری کارخانه می باشد. که به محض ورود، در صورت تمایل شما را همراهی خواهد کرد.همچنین روی سنگ ها نیز یک سری پلاک تعبیه شده و خصوصیات و کاربرد های سنگ را روی آن می نویسند.

فضای سالن نمایش کارخانه سنگ بری یونیک چگونه است؟

نمایشگاه سنگ اسلب به وسیله چمن مصنوعی و سنگ ریزه های رود خانه ای تزیین شده است. این کار باعث ایجاد یک محیط جذاب و زیبا برای بازدید کنندگان شده است.

این سالن فقط برای نمایش سنگ های اسلب می باشد یا کار های دیگر کارخانه هم در آن انجام می شوند؟

بله این سالن علاوه بر سالن نمایش مجهز به یک جرثقیل 10 تنی برای انتقال اسلب ها به محل پالت گیری و بارگیری سنگ اسلب می باشد.که این موارد اکنون از حوصله شما خارج است. در مقالات بعدی به صورت مفصل و جداگانه به این موارد خواهیم پرداخت.

با یکی دیگر از بخش های کارخانه یونیک همراه شما بودیم. بعد از نمایشگاه سنگ اسلب، در ادامه به بخش های دیگر کارخانه می پردازیم و آن ها را یکی یکی به شما معرفی خواهیم کرد. جهت آگاهی از اخبار . به روزرسانی های سایت صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *